اهدای پلاسما در روز عروسی

شروع زندگی مشترک زوج تهرانی با اهدای پلاسمای خون

31 تیر 1401 برای پرسنل مراکز بیودارو روز خاصی شد!
درب ورودی مرکز یک اهدای پلاسمای خون، جایی که هر هفته برای اهدای پلاسمای خون می آمد، نامش حمیدرضا امین زاده است، تا قبل از دیروز 301 نوبت برای اهدا آمده بود اما نوبت 302 خیلی فرق داشت، در لباس دامادی و به همراه عروس خانم!!
باورش اول برای ما سخت بود نمیدانم تا کنون ازدواج کرده اید یا خیر اما همه عزیزانی که ازدواج کرده اند می دانند که روز عروسی وقت خیلی کم است. با کلی ذوق گفت شما دیگه جزو خانواده من هستید و من با شما زندگی میکنم و امروز شادی زندگیم را هم آوردم با شما تقسیم کنم.
سرتاپای مجموعه را شادی فراگرفته بود، همه خوشحال بودند و می خندیدند از شادی آن دو نفر که واقعی با ما تقسیم کردند، آنقدر ناغافل بود که ما به عنوان میزبان تا مدتی گیج بودیم بعد از چند دقیقه که به خودمان آمدیم سعی کردیم ما هم شادی را بیشتر کنیم، یکی موزیک را پخش کرد، دیگری شربت آورد، یکی فیلم گرفت، یکی کل کشید و دست زد و … هیاهویی به پا بود.
از همین جا مجددا به این اهداکننده عزیز و همسر گرامیش تبریک می گوییم و از خداوند مهربان خوشبختی و سلامتی را برایشان آرزو داریم.
جای همه شما خالی شما را به دیدن عکسهای این روز زیبا دعوت میکنیم

اهدای پلاسما در روز عروسی
31 تیر 1401، ازدواج اهداکننده خوبمان آقای امین زاده

در پایان اهدا هم به رسم این حرکت زیبای این زوج عزیز ضمن تقدیم تندیس اهدای پلاسمای خون به ایشان، قول کادوی ناقابلی هم داده شد که انشاالله به زودی به این زوج تقدیم خواهد شد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است