افزايش هزينه هاي پرداختي

افزایش هزینه های پرداختی در بیودارو و طرح های انگیزشی

 

افزایش هزینه های پرداختی

با سپاس از شما به اطلاع میرساند از تاریخ 27 مهر افزایش هزینه های پرداختی در بیودارو همزمان با شروع طرح های انگیزشی جدید منتظر حضور شما عزیزان جهت اهدای پلاسماست.

با برنامه ریزی انجام شده توسط واحد روابط عمومی بیودارو و با حمایت معاونت محترم اجرائی طرح های ویژه ای از 27 مهر شروع شده است که یکی از آنها افزایش پرداخت بود .

رضایتمندی اهداکنندگان اولویت

در این روزهای کرونایی بسیار اهمیت دارد تا با حمایت شما برای تولید داروی بیماران خاص که جدیدا کرونایی ها هم به آن اضافه شده اند را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.  وظیفه ما ایجاد رضایتمندی و تسهیل حضور شما در مجموعه بیودارو است.

در این راه طرح های گوناگونی پیشنهاد و بررسی شد و نهایتا تصمیماتی اتخاذ شد که به نظر میتواند شما عزیزان را راضی تر از گذشته برای همراهی ماترغیب نماید. طرحهای تبلیغات محیطی و دیداری و شنیداری، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات از طریق خود اهداکنندگان و … تنها تعدادی از طرح های پیشنهادی برای روزهای کرونایی بود. نهایتا مقرر شد اولویت رضایتمندی اهداکنندگان انتخاب شوند زیرا که آنها مالکان اصلی این مجموعه و سفیران واقعی زندگی و سلامت هستند.

پس طرحها بر اساس افزایش پرداخت، افزایش روزهای کاری که خواست اهداکنندگان بود، بهتر نمودن شرایط اهداکنندگانی که اهداکننده معرفی میکنند و طراحی پلن ویژه اینستاگرام نوشته و اجرا شد.

سایر طرح ها

بر همین اساس برنامه ریزی برای بازگشایی روزهای تعطیل و جمعه ها در مرکز یک اهدای پلاسمای بیودارو است که بزودی انشاالله اجرائی می شود.

طرح سفیر زندگی هم که به عنوان رساندن هزینه تبلیغات به اهداکنندگان خود مرکز بود با تغییر اساسی هم در پرداخت و هم در تعداد جذاب تر گردید.

همینطور برای کلیه همراهان در صفحه اینستاگرام بیودارو طرح های هیجان انگیزی برنامه ریزی شد که بزودی در صفحه اینستاگرام بیودارو اعلام میشود.

از همه شما عزیزان به جهت همراهیتان تشکر نموده و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتان را از خداوند منان آرزومندیم.

افزایش پول در هر اهدا

2 دیدگاه

  1. با سلام
    به نظر من هزینه ای که پرداخت میشه باید ثابت باشه نه اینکه طرف رو گول بزنید ایندفعه ۳۰۰ تومن دفعه بعد ۳۵۰ تومن و فلان دفعه ۴۰۰ تومن اینکارتون واقعا دروغگویی هستش

    1. سیامک عزیز
      سلام و ممنون از نظر شما
      نظر شما محترم هست اما این تفاوتها دلایل متعدد داره که یکی از مهمترین دلایل آن اهمیت تداوم اهدا در بازه زمانی خاص هست، هراهداکننده در هر نوبت اهدا از پلاسمایش نمونه گیری میشود و سلامت آن تایید میشود، هرچقدر یک اهداکننده در بازه زمانی کمتری برای اهدا مراجعه کند سلامت او مورد تایید تر است و هم در تامین دارو نقش پررنگ تری دارد پس مورد تشویق بیشتری قرار می گیرد.
      با آرزوی بهترینها برای شما و همه اهداکنندگان عزیز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است