جمع آوری پلاسمای هایپرایمیون

جمع آوری پلاسمای حاوی آنتی بادی کووید 19

اهدای پلاسمابا عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه روزی تیم مدیریتی بیودارو، مجوزهای جمع آوری پلاسمای هایپرایمیون(بیماران درمان شده کووید19) توسط وزارت بهداشت برای مجموعه اهدای پلاسمای بیودارو صادر گردید. از اولین گروه داوطلبین اهدای پلاسما تست های ویرولوژی و سرولوژی به همراه تست آنتی بادی کرونا انجام پذیرفت.

بنابر برنامه ریزی انجام شده قرار است از پلاسماهای جمع آوری شده حاوی آنتی بادی کووید19 داروی IVIG حاوی آنتی بادی این بیماری تولید و برای مصرف بیماران کشور عزیزمان استفاده گردد.

در این راه قطعا از خود گذشتگی و ایثار عزیزان بهبودیافته از کرونا کلید موفقیت این مجموعه برای تولید این داروی شفابخش خواهد بود.

از همه شما عزیزانی که درگیر این بیماری شده و به لطف خدا بهبودی حاصل گردیده است، دعوت می شود با ثبت نام در سایت بیودارو که برای همین منظور تهیه گردیده است، ما را در امر تولید این دارو و تسهیل بیماران برای درمانشان یاری فرمایید.

همچنین اگر شما افرادی را میشناسید که بر این بیماری پیروز شده اند با معرفی آنها به بیودارو و ثبت نامشان در سایت بیودارو قدمی بزرگ برای ریشه کنی این بیماری در کشور عزیزمان برداشته و سلامتی را به ایرانیان عزیز هدیه دهیم.

با تلاش تیم روابط عمومی بیودارو تاکنون 128 نفر در این طرح ثبت نام نموده اند که منتظر آماده شدن جواب آزمایش تیتراسیون آنتی بادی آنها هستیم.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است