اهدای پلاسمای هایپرایمیون کرونا یی توسط همکاران مجموعه بیودارو

اهدای پلاسمای هایپرایمیون کرونا یی

در راستای تولید دارو برای بیماران کرونایی توسط بیودارو، جمع آوری پلاسمای هایپرایمیون توسط بیودارو از هفته ها قبل شروع شد و اکنون همکاران ما هم برای اهدا آمدند.

تعدادی از همکاران مجموعه بیودارو که به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافتند هم برای  اهدای پلاسما داوطلب شدند.

سرکار خانم دکتر رشیدی که بعد از آزمایش در دو هفته گذشته و مثبت بودن IgG برای اهدا تشریف آوردند و پلاسمای خون خود را برای تولید دارو اهدا کردند.

بعد از ایشان سرکار خانم اجتماع جو  مسوول سالن اهدای مرکز یک و آقای روزفراخ از عزیزان همکار ما در حسابداری برای انجام آزمایش مراجعه نمودند.

شایان به ذکر است خانم دکتر رشیدی به علت مراقبت از پدر ارجمندشان به این بیماری دچار شده که الحمدلله هر دو بهبود پیدا نمودند. همکاران دیگر هم به علت عدم رعایت پروتکل ها در خارج از بیودارو به این بیماری دچار شدند.

از شما عزیزان هم دعوت میشه بعد از بهبودی برای اهدای پلاسمای هایپر ایمیون اقدام نمایید. منتظر شما هستیم. برای اهدای پلاسمای مخصوص تهیه دارو برای کرونا باید حتما 28 روز از شروع علائم شما گذشته باشد و شما هم هیچگونه علامتی نداشته باشید.

یکی از نکات مهم و کلیدی در خصوص اهدای پلاسما برای بیماران کرونایی این نکته است که با اهدای پلاسما آنتی بادی که از بدن شما خارج می شود بلافاصله در بدن توسط سلولهای خاطره ای ساخته میشود و مشکلی از لحاظ ایمنی برای شما ایجاد نخواهد شد. این نکته در خصوص همه آنتی بادی هایی که در بدن شماست صادق است. همانطور که در گذشته افرادی که اهدای خون یا پلاسما میکردند همچنان دارای آنتی بادی های واکسن هایی که دریافت کرده اند بوده اند.

ضمنا از طرف مراکز بیودارو به اهداکنندگان عزیزی که برای اهدای پلاسما اقدام کنند مبالغی پرداخت شده تا جبران زحمت آنها شود.

https://www.instagram.com/biodarou.plasma

  

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است