جلسه با مدیران بیودارو

حضور اعضای هیئت مدیره بیودارو در مرکز یک اهدای پلاسما

در روز 4 بهمن تعدادی از اعضای هیئت مدیره بیودارو در مرکز یک حضور یافته و با مدیریت محترم عامل و معاونت اجرائی دیدار نمودند.

جلسه با مدیران بیودارو

در این دیدار صحبت های زیادی در خصوص مسائل و مشکلات مجموعه بیودارو با این اعضا انجام شد. دو نفر از این اعضا که از افراد تازه وارد به هیئت مدیره بودند دارای سوابق بسیار درخشانی در زمینه اهدای خون و پلاسما دارند. دکتر محسن منشدی متولد 28 آبان 1339 در اهواز بوده و مدرک تحصیلی دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه شهید بهشتی و مدرک Post DBA با گرایش مدیریت استراتژیک در موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران یکی از اعضای جدید هیئت مدیره بیودارو به نمایندگی از مجموعه تیپیکو هستند. ایشان معاون پشتیبانی و منابع موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون، کارشناس عالی و مشاور فنی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و همکاری های بین الملل سازمان انتقال خون ایران بوده اند. ایشان در این مراسم توضیحاتی در خصوص اهمیت ارتقای مجموعه بیودارو برای رسیدن به جایگاه اول در منطقه ارائه نمودند و از نقش بالای روابط عمومی در راه رسیدن به این قله در خصوص اطلاع رسانی کارهای انجام شده صحبت نمودند.

در این مراسم دکتر مطلبی هم از همه همکاران بیودارو تشکر نمودند. در پایان این عزیزان برای همکاران روابط عمومی آرزوی توفیق کرده و قول مساعد در رفع مشکلات این مجموعه دادند.

قبل از این مراسم جناب آقای ریاحی از فعالان حوزه سلامت ایران، رییس اتحادیه واردکنندگان دارو، رییس هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش و از بزرگان صنعت پلاسمای خون،  به همراه آقای دکتر صدری که در سال 94 به عنوان یکی از رهبران جوان جهانی از طرف مجمع جهانی اقتصاد انتخاب شدند و از اعضای هیئت مدیره بیودارو هستند به همراه آقای دکتر منشدی و دکتر مطلبی جلسه ای را با مدیرعامل محترم شرکت بیودارو آقای دکتر شاه بختی و معاونت محترم اجرائی شرکت بیودارو جناب آقای دکتر سیدحسینی برگزار نمودند

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است