اهدای پلاسما

پلاسمای هایپرایمیون (پلاسما برای تهیه داروی بیماران کرونایی)

آیا می دانید پلاسمای هایپر ایمیون چیست؟

پلاسمای هایپرایمیون پلاسمایی است که حاوی آنتی بادی های خاصی باشد که بتوان از آن در تهیه دارو استفاده نمود.

واضح ترین مثال بیماران بهبود یافته از بیماری کرونا هستند که بعد از بهبودی، این آنتی بادی ها در بدن آنها تولید شده و می توان از پلاسمای آنها برای تهیه داروی مخصوص بیماران کرونایی استفاده نمود.

خوشبختانه مردم عزیز با استقبال از طرح مجموعه بیودارو برای جمع آوری پلاسمای هایپرایمیون جهت تولید داروی بیماران کرونایی ضمن حضور خود یا معرفی افراد بهبود یافته به بیودارو برای تهیه این پلاسما نموده اند.

انشاالله با مجوزی که به مدد و همراهی عزیزان در وزارت بهداشت و درمان ایجاد گردید و همیاری همه عزیزان بهبود یافته از کرونا با جمع آوری حجم مناسب جهت تولید داروی IVIG مختص این بیماری، در آینده نزدیک از آلام بیماران کرونایی کم شده و به سمت شکست کامل این ویروس پیش رویم.

در این راه از همه شما عزیزان هم دعوت می کنیم با معرفی افراد بهبود یافته از این بیماری به مجموعه بیودارو از طریق سایت (www.biodarou.com) و یا صفحه بیودارو در اینستاگرام (biodarou.plasma) جهت درمان این بیماران ما را یاری فرمایید.

از همه عزیزانی که تاکنون ما را یاری نموده اند چه در طرح پلاسمای هایپرایمیون و چه در اهدای پلاسما برای تهیه داروی بیماران خاص تشکر نموده و برای این عزیزان از خداوند بزرگ آرزوی بهترینها و سلامت خود و خانواده ایشان را خواستاریم.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است