معلمی که زود رفت

تسلیت مرکز اهدای پلاسما بیودارو به علت درگذشت علی سلیمانی سرممیز سازمان انتقال خون؛ آقای علی سلیمانی بارها مراکز اهدای پلاسما بیودارو را ممیزی کرده بود.

مجموعه اهدای پلاسمای خون بیودارو از بدو تاسیس با آنکه ارتباط مستقیمی با سازمان انتقال خون ایران نداشته و ندارد اما همیشه تحت نظارت آن سازمان فعالیت نموده و هر سال توسط تیم های ممیزی آن سازمان ممیزی شده است.(ممیزی= بازرسی توسط سازمانی ناظر بر فعالیت یک مجموعه)

این ممیزی ها همیشه توسط یک تیم انجام شده که در راس آن تیم یک سرممیز حضور دارد. در بسیاری از ممیزی های سازمان انتقال خون سرممیزش جناب آقای علی سلیمانی بود.

وی از کارشناسان متعهد و سخت کوش معاونت تضمین کیفیت و کنترل کیفی ستاد مرکز انتقال خون ایران بود. متولد 1350 و کارشناس ارشد هماتولوژی که متاسفانه در تاریخ 10 آبان 99 بعد از چند روز تحمل بیماری آسمانی شد و جزء شهدای سلامت گردید.

به بیان معاونت محترم اجرایی شرکت بیودارو جناب آقای دکتر سید حسینی: «مرحوم سلیمانی از انسانهای باسواد و پرتلاش بود که شاید در خصوص مراکز پلاسمافرزیس حساسیت زیادی به خرج می دادند، ولیکن همواره به عنوان یک معلم خوب مطالب جدید و نو را به ما می آموخت. انشاالله آن مرحوم مورد الطاف و رحمت بیدریغ خداوند قرار گیرد.»

از طرف مدیریت و کارکنان بیودارو این ضایعه را به خانواده محترم داغدار سلیمانی و همکاران گرامی ایشان در سازمان انتقال خون تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن مرحوم آرامشی ابدی خواستاریم. در پایان چند عکس از آخرین ممیزی ایشان را با شما به اشتراک می گذاریم.

روحش شاد و یادش گرامی

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است